Förklara beroende för ny dejt?

Hur har det gått @pepp? Har du träffat dejten något mer? Berättat något?

Du behöver självklart inte svara, du kan passa på frågan/frågorna, men jag hoppas det gått/går bra :heart .
 
Hur har det gått @pepp? Har du träffat dejten något mer? Berättat något?

Du behöver självklart inte svara, du kan passa på frågan/frågorna, men jag hoppas det gått/går bra :heart .

Vi har inte träffats mer, men skriver regelbundet. Jag har tyvärr rätt lite med energi för tillfället...

Och jag berättade, rubbet :D kände att det var lika bra att vara ärlig. Han tog det bra och skrev att "jag vet att vi bara träffats en gång, men tveka inte att höra av dig om du behöver stöd eller bara skingra tankarna"
Så det var ju väldigt fint 😊
 
Vi har inte träffats mer, men skriver regelbundet. Jag har tyvärr rätt lite med energi för tillfället...

Och jag berättade, rubbet :D kände att det var lika bra att vara ärlig. Han tog det bra och skrev att "jag vet att vi bara träffats en gång, men tveka inte att höra av dig om du behöver stöd eller bara skingra tankarna"
Så det var ju väldigt fint 😊

:heart Bra gjort! Och fint svar från honom :heart. Roligt att höra!
 
Fy vad dåligt jag mått idag. Är huvudet dumt så får kroppen lida. Åt dessutom ingen middag igår, inte mitt smartaste drag.
Tror du det finns någon speciell anledning till att du valde att köpa igår? För det lät inte på din beskrivning som att du suttit och väntat på att få tillbaka kortet så du kunde åka till systemet.
 
Har du coop där du bor? Dom har en "scan and pay" funktion där du betalar i mobilen (med swish eller kort kopplat till det) då hade du ju kunnat ge ditt kort till kompisen men ändå kunnat köpa mat.

Jo, men undviker att handla där då det blir så dyrt. Handlar helst på Willys...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 333
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 221
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 596
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp