Förkylning nr 7411

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller ja om vi bortser från influensan jag fick på julafton och som höll i sig till mitten av januari är det väl min första vanliga förkylning denna vinter.

Och jag fyller år i morgon. Min vanliga tur. Sjuk på julafton, sjuk på nyår och sjuk på min födelsedag. Tack vem fan det nu är som tycker jag är den som alltid ska bli sjuk. Maken kvittrar runt som en domherre och barnet verkar vara immun mot det mesta i år. *peppar peppar ta i trä*. Men så länge barnet är friskt kan jag överleva att vara den sjuka även fast det börjar bli tråkigt.

För övrigt fick jag mitt körkortstillstånd idag :D helt sjukt att få börja köra bil. Ska bli kul. Övningskörde mycket när jag var tjugo så jag hoppas det kommer tillbaka fort. Jag är dock nervös men det är väl så med klena nerver. Har jag tur (någon jävla gång ska jag väl ha det också) kanske jag har körkort innan sommaren är slut.
 

grattis till övningstillståndet
Jag körde också en hel del när jag var runt 19-20, men lyckades inte ta körkortet då (mycket pga trauma från en bilolycka). Gjorde ett lååååångt uppehåll innan jag provade igen och då fixade jag det på mindre än tre månader.
 
Förkylningar är vidriga särskilt som ingen tycker särskilt synd om en ;) Och det finns ingenting man kan göra förutom att dricka en massa te och springa på toa, snora så näsan blir röd och ligga i soffan/sängen och strö näsdukar omkring sig. Ja och hosta så sängen skakar. Samt få en massa tips på diverse huskurer av välmenande familj och vänner vilket resulterar i ett oemotståndligt begär att bita någon.

Du får trösta dig med att du snart ska till Washington och se Ovi spräcka 700 gränsen även om det verkar ha gått troll i det! :arghh:
 
Förkylningar är vidriga särskilt som ingen tycker särskilt synd om en ;) Och det finns ingenting man kan göra förutom att dricka en massa te och springa på toa, snora så näsan blir röd och ligga i soffan/sängen och strö näsdukar omkring sig. Ja och hosta så sängen skakar. Samt få en massa tips på diverse huskurer av välmenande familj och vänner vilket resulterar i ett oemotståndligt begär att bita någon.

Du får trösta dig med att du snart ska till Washington och se Ovi spräcka 700 gränsen även om det verkar ha gått troll i det! :arghh:

Han har bara ett kvar. Sannolikheten att han håller den i två veckor är väl inte så hög även fast det såklart skulle vara episkt.

Caps har aldrig varit särskilt bra efter uppehåll. De spelade bra innan all star men nu vette sjutton vad som hänt.
 
Synd på sätt och vis att det var mot NJD i en match de förlorade. Hade varit bättre nästa match som är hemma i DC. Men, fantastiskt, enda som fattades var att Bäckis passade :love:
 
Synd på sätt och vis att det var mot NJD i en match de förlorade. Hade varit bättre nästa match som är hemma i DC. Men, fantastiskt, enda som fattades var att Bäckis passade :love:

Tycker att Devils fans var grymma. De flög i luften när Ovi gjorde mål och gav honom stående ovationer, det säger en del hur omtyckt han är. Grät en skvätt när alla kom ut på isen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tror förvisso att det är influensan när jag tänker efter. Så här dålig blir jag aldrig av en vanlig förkylning. Hela jul, nyår och...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp