Jag kan inte förklara allting och jag vill inte berätta allting här. Men vill iallafall säga förlåt till alla här som skriver massa snälla och peppande saker till mig. Förlåt att jag tar eran tid som ni säkert kunde göra massa andra roligare saker med. Men så har ni skrivit till mig för ni är snälla och vill hjälpa och så. Och jag förtjänar verkligen inte det ALLS så förlåt. För jag läser allt men jag tror typ inte på det ni skriver ändå. Och jag typ ljuger. Eller inte ljuger men kanske att det verkar på ett sätt så är det egentligen inte så. Och förlåt igen nu att jag skriver igen och kanske tar eran tid helt i onödan!
Jag vill inte skriva vad som har hänt idag för är så jävla dumt och äckligt och ja jag vill typ inte berätta hur dum i huvudet jag är. Men hade ju permison efter lunch och först gick det väl okej sen vid mellanmål så vände typ ALLT och jag blev som helt störd och ja världens värsta typ. Så gjorde flera helt idiotiska äckliga jätte dumma grejer. Och blev kaos med exakt allt så har varit på akuten tills kanske en halvtimme sen. Och nu är jag tillbaka och alla tycker jag är dum i huvudet och mina föräldrar hatar mig och skäms nog som fan över att ha en så dum korkad äcklig ful störd unge.
Har skickat typ hundra hjärtan till dom också och sagt förlåt till allamöjliga men det spelar egentligen ingen roll för ingen kan ändå förlåta allt.
 

@EmmaFilippa har du lyssnat på nån bra musik eller nån intressant podd på sistone? Något du kan rekommendera för andra i tråden?

Och finns det någon som sett något sevärt på t.ex Svt eller Netflix? Jag tar gärna emot tips! 📺
 
Jag tror att du ska ta och vila någon dag. Vila i att andra bestämmer. Bara vara liten och följa med. Inte ta några beslut. Andas ut. Du springer ett maraton i dina tankar. Dags att skritta på långa tyglar.
Förlåt om jag låter sur nu men att bara få vila i huvudet är typ det ENDA jag vill. Och inte ha massa tankar i huvudet hela tiden och bara kunna göra som personalen bestämmer utan att det blir skit dåligt av allting. Alltså skulle jag kunna stänga av alla tankar och jobbiga känslor och bara följa med och låta dom bestämma allt och kunna vila huvudet så skulle jag ju ha gjort det för flera veckor sen. Det är ju exakt det att jag INTE KAN bara göra som dom bestämmer som är hela andledningen till att jag fortfarande är här och inte får åka till stallet eller nånting så JA SÅKLART skulle jag vilja bara följa med och slippa allt det jobbiga men det är ju det jag INTE KAN.
 
@EmmaFilippa har du lyssnat på nån bra musik eller nån intressant podd på sistone? Något du kan rekommendera för andra i tråden?

Och finns det någon som sett något sevärt på t.ex Svt eller Netflix? Jag tar gärna emot tips! 📺
Spotify dok som heter nåt med svenska monster är det enda jag kommer på nu. Det handlar om olika mördare och pedofiler och nån äckel gubbe som äcklade sig med en som var död och såna saker. Men annars så har jag inga tips justnu som jag kommer på.
 
Förlåt om jag låter sur nu men att bara få vila i huvudet är typ det ENDA jag vill. Och inte ha massa tankar i huvudet hela tiden och bara kunna göra som personalen bestämmer utan att det blir skit dåligt av allting. Alltså skulle jag kunna stänga av alla tankar och jobbiga känslor och bara följa med och låta dom bestämma allt och kunna vila huvudet så skulle jag ju ha gjort det för flera veckor sen. Det är ju exakt det att jag INTE KAN bara göra som dom bestämmer som är hela andledningen till att jag fortfarande är här och inte får åka till stallet eller nånting så JA SÅKLART skulle jag vilja bara följa med och slippa allt det jobbiga men det är ju det jag INTE KAN.
Kram på dig. Har du fått sova nåt på nätterna nu?
 
Förlåt om jag låter sur nu men att bara få vila i huvudet är typ det ENDA jag vill. Och inte ha massa tankar i huvudet hela tiden och bara kunna göra som personalen bestämmer utan att det blir skit dåligt av allting. Alltså skulle jag kunna stänga av alla tankar och jobbiga känslor och bara följa med och låta dom bestämma allt och kunna vila huvudet så skulle jag ju ha gjort det för flera veckor sen. Det är ju exakt det att jag INTE KAN bara göra som dom bestämmer som är hela andledningen till att jag fortfarande är här och inte får åka till stallet eller nånting så JA SÅKLART skulle jag vilja bara följa med och slippa allt det jobbiga men det är ju det jag INTE KAN.
Det är helt ok att vara sur på en käck tant som ger dumma råd. Du har helt rätt. Förlåt. Du är stark som kämpar varje dag.
 
Spotify dok som heter nåt med svenska monster är det enda jag kommer på nu. Det handlar om olika mördare och pedofiler och nån äckel gubbe som äcklade sig med en som var död och såna saker. Men annars så har jag inga tips justnu som jag kommer på.
Oj! Det låter kusligt! Vet inte om jag vågar lyssna, kanske i dagsljus i så fall... Är lite lättskrämd av mig. :nailbiting:
 
Kram på dig. Har du fått sova nåt på nätterna nu?
Lite men inte så mycket. Inatt somnade jag kanske vid tolv ett nångång och sen vaknade jag typ halv fem. Men sov lite på dagen också idag som jag helst inte ska men det gick bara inte att vara vaken.
 
Precis läst ikapp, gårdagen var lite kaos så hann tyvärr inte kolla buke förens jag nästan somnade. Och ville bara säga förlåt om det låtit som att jag inte tycker du kämpar tillräckligt eller tänker och gör rätt, det var INTE meningen i såna fall!

Allt vad vi skriver här är för att försöka hjälpa dig må bättre, och dels så kan det vara att se saker på ett annat sätt än vad du gjort hittils. Så vi försöker ge dig exempler på olika sätt att tänka annorlunda, och då blir det nog ofta så att du kanske tycker 9 utav 10 av de saker vi säger inte ger mening, men kanske 1 utav 10 känns "rätt" och kan hjälpa dig komma lite vidare framåt. Därför att vi är olika personer med olik erfarenhet, så kommer du inte kunna relatera till allt vad vi säger.

Men det betyder inte att du tänker fel eller att vi tycker du är dum! Tvärt om så är du så klok att vi skriver till dig som vi skulle göra till en vuxen, och då kanske det kan bli lite väl "hårdt" ibland. Förlåt igen!

Och så vill jag bara tillägga att jag skulle önska jag kunde ge dig en kram och låta dig få vila lite från alla jobbiga tankar. När du skriver hur du kämpar och inte känner att du räcker till så påminner det mig om när jag höll på att bli utbränd, fast jag tror att du har det ännu jobbigare. Hoppast att läkaren ser hur du mår och kan hjälpa dig på något vis. :heart
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 422
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort mitt förra inlägg för allt bara blev förmycket. Men om jag ska samman fatta det så var det att jag skolkade idag min sista...
2
Svar
29
· Visningar
1 775
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag in såg nyss en sak som nog många kommer att tycka att jag är helt dum i huvudet för. Men om avel och sånt alltså med hästar eller...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
2 939
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Egentligen så ska jag vara i skolan nu men jag är inte det. Jag var bara där i typ tjugo minuter så det är nästan ett rekord. Jag är...
Svar
19
· Visningar
754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp