Förlovningsringar/Vigselringar

Svar på fråga nummer 4: När jag bestämde vigselring så ville jag ha en som var smidig och inte skulle fastna i saker. Jag ville inte att den skulle vara för bred eller att någon sten skulle sticka ut så det blev en sån här:
20082226_front_large.jpg
En sådan har jag som förlovningsring, och trivs jättebra med den. Jag kommer att flytta den till högerhanden sedan, eftersom vigselringen ser helt annorlunda ut. (Ärvd diamant)
 
Åh, jag blev kär! :love: Men frågan är om man fastnar lätt i en sån..

Jag upplever inte att man fastnar i den, däremot är den extremt tunn så jag skulle inte använda den som förlovnings- eller vigselring. Jag fick min i julklapp och den är redan lite bucklig och inte längre helt rund. Och då använder jag den inte ens varje dag, som man ju gör med sin förlovnings-/vigselring. Men underbart vacker är den verkligen! Älskar min :love:
 
En sådan har jag som förlovningsring, och trivs jättebra med den. Jag kommer att flytta den till högerhanden sedan, eftersom vigselringen ser helt annorlunda ut. (Ärvd diamant)

Eftersom jag har så korta och tjocka fingrar så använder jag enbart vigselringen och ingen förlovningsring:p på mig så såg två normalbreda ringa väldigt klumpigt ut.
 
Jag har snöat in mig på denna men funderar på om den är för prålig, för tjock, för stor, för uppåt för mycket allt.... så himla svårt att veta när man ser online..

20190128_093827.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp