Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Jag håller med "Matilda_o_Bonita", bryt lårbenet på kärringen och låt henne stå i en box, så får hon se hur bra det blir.
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Vilken idiot! ... :eek:
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Jävla kärring hon borde lida dubbelt så mycket som hästen till 100%:devil:
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Kan man inte ge en sån´här människa förbud att ha husdjur!!:devil: OBS,förbudet ska gälla ALLA sorters djur!!!!
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

Finns det sånna grymma människor:confused: :confused:
Håller med er som säger :´bryt lårbenet på henne MEN låt henne stå där tills hon ruttnar:devil: mohaha OCH Stackars!stackars Häst :cry: :(
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

vissa hästar (faktiskt rätt många) blir inte omhändertagna på rätt sätt av ren okunskap
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

vad ska sådanna människor med djur till överhuvudtaget ?
 
Sv: Förnekar djurplågeri av en häst som hon lånat

lånarknapp

tycker det låter som väldigt mkt okunskap mer än något annat.. Att ringa kiropraktor ist för veterinär om hästen är blockhalt känns ju inte så smart..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 269
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 118
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Hästnyheter När länsstyrelsen kom till gården i Malung-Sälens kommun tillsammans med polis möttes de av en avmagrad och tufsig häst med trasiga...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
904
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp