Förslag på hopphingst

Bison

Trådstartare
Stoet är Hannoveranare e Contendro I - Buenos Aires med massa hopp och fina meriter.

Ägaren vill ha bra lynne, trevliga gångarter, inte ge stora avkommor och till begränsad budget.

Tips mottsges tacksamt 😊
 
Har tyvärr inte koll på vad de olika hingstarna i Sverige kostar, men man brukar kunna spara in en del på avgifter etc om man väljer en hingst som står på samma station som stoet. Kolla vilka stationer ni har i närområdet och vad de har för hingstar?
 
Tänker Fetcher N? Vettig storlek, temperament och gång :) Dessutom bra villkor, 17 dygn och levande fölavgift.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 988
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 077
Senast: Mabuse
·
Avel Jag går och funderar lite på vad jag ska välja för hingst till mitt sto till våren. Stoet är import Litauen och hyfsat ok ihopsatt med...
Svar
15
· Visningar
2 069
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp