Förslag på labbrapport

Crossline

Trådstartare
Jag håller just nu på att läsa in naturkunskap 1a1. Nu har jag kommit till uppgiften som går ut på att göra en hemlaboration eller en enkel undersökning och skriva en tillhörande labbrapport. I och med covid så har kursplanen blivit förskjuten och jag kommer därför inte ha lika lång tid på mig som det var tänkt från början. Den måste vara klar om mindre än 2 veckor.
Men nu till frågan. Vad ska jag göra? Det ska gå att utföra hemifrån och inte involvera massa andra människor. Jag har fått enklare förslag från skolan, men de är så tråkiga!
Det vore roligt att göra något som involverar mina två katter, men jag är osäker på hur. Har Buke några förslag?
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 948
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 208
A
Ridning På skolan har jag i NK B fått en uppgift om att göra ett "kroppsligt" test och tänkte att jag då kanske kan involvera min häst i detta...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Silkisif
·
Övr. Barn Jag har ju tidigare skrivit om sonens skola och de problem vi haft med att han inte fick gå i den skolan där alla hans kompisar skulle...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp