Förslag på sadel?

Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.
 
Dressyrsadeln passar ju bra!
 

Bifogade filer

  • 9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    282,5 KB · Visningar: 63
Och från sidan.
Hopphästen får vara dressyrhäst ett tag alltså!😅
 

Bifogade filer

  • 6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    267,8 KB · Visningar: 61
Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.

Tror jag vet vilka du syftar på. De är riktigt bra. Det var via dem jag köpte min senaste sadel.
 

Liknande trådar

Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
809
Utrustning Fast i träsket med att hitta sadel till vår nyinköpta häst. Han har svängd och kort rygg och hög manke. Sadlarna som följde med honom...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 319
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp