Förslag till förbättringar...

Alltså jag tycker sidan är jättefin.
Bilderna är otroligt bra. Skarpa, klara och fina färger, toppenbra.

Det enda jag kan tänka på som du skulle kunna ändra är sidorna med alla olika bilder, på Hobbe i olika åldrar osv, skulle kunna gå i lite mer samma "layout" som första sidan.
Kan inte förklara så bra men jag hoppas du förstår vad jag menar. Att snoffsa upp bild-sidorna lite bara helt enkelt.

Egentligen behövs det inte för bilderna talar för sig själva, men om jag ska säga nåt öht så är det det.

Keep up the good work! :bump: :bow: :banana:
 
Tack! :bow:
Jo, har funderat på det med. Ville först göra ett helt galleri på hemsidan så jag slapp länka ifrån den, men har inte orkat :o
Bildsidorna har legtat där jättelänge, o hemsidan har jag gjort först nu, så det var av ren lathet jag bara la länkar till de sidorna.
Nån gång i framtiden kanske det blir ett snyggt galleri. Tills vidare ska jag fundera ut nåt sätt att koppla ihop hemsidan och bildsidorna lite bättre...
 
Startsidan - Hos mig så är det en liten färgskillnad på bakgrunden till menyn & namnet på vovven, det kanske är litet men jag stör mig otroligt på det! :smirk:
Även att texten inte får plats helt i rutan utan man måste scrolla ner lite (eftersom den egentligen får plats om man tar bort några mellanrum) och att man inte ser "scrollern".
Om hobbe - även här får inte texten plats i rutan utan halva sista meningen är utanför.
Annars var den jättefin, innehållet har jag inte orkat läsa igenom särskilt bra men "bildarkivet" gillade jag!
 
jag tycker kanske att det var lite stor text?
men i överigt var sidan JÄTTESNYGG! :)
hobbe är helt underbar! :love:
 
Ang färgen så ska det vara samma, men sånt kan ju skilja sej lite åt när det är färger som itne är websäkra. Smällar man får ta helt enkelt.

Det där med scrollern fixade jag faktiskt med flit :o eftersom scrollern lägger sej i den aktuella framen, och då "äter" lite på bakgrundsbilden gjorde jag så för att bakgrunden inte skulle ändra storlek på de olika sidorna... (hm. luddigt förklarat)

Färgen på scrollen har jag testat en del olika, men tyckte en här var snyggast, kanske tog för givet att alla har scroll på musen med... haha... (vet själv att jag tycker det är jobbigt när jag sitter på skolans datorer utan scroll o möta såna där hemsidor :smirk:)

Och att texten itne får plats, det är ju det man har scroll till? Beror mycket på vilken texstorlek man har inställt oxå, och till viss del även på upplösningen på skärmen,
 
Beror mycket på vad du har för inställningar på din egen dator...
För min egen del passar det bra, och jag har textstorlek "mindre"...
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 508
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 332
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp