Första bilderna på Vitnos efter ankomst!

snurpe

Trådstartare
Nu har hon precis anlänt hos mig :) Hon är helt underbar men märkbart tagen av situationen. Hon är väldigt trött och ligger just nu och sover i sovrummet :) Hon verkar ha tagit det hela bra iaf och verkar må väl trots omställningen.

Här är de allra första bilderna!
VITNOS (bildspel, bilderna byts själv :))

/snurpe
 
Tack allihopa! Just nu ligger hon i fred och pustar ut. Kikade in nyss och hon sov djupt :smirk:

/snurpe
 
Oh, vilken stilig dam! Jättemysig färg! Svante hälsar att vill hon träffa en svartvit gentleman (dock kastrerad) så kan hon få hans telefonnummer :smirk:
 
å men där är hon ju! :love: :d

Underbart vackra lilla kisse! Förstår att hon är trött lillan :) Hoppas det ska gå riktigt bra nu, gäller väl bara att vara beredd på att det tar tiiid. Men hon är ju bara för bedårande :love: och så hemskt rädd ser hon ju ändå inte ut på ögonen, får man alls klappa henne?

Stort lycka till nu och glöm inte uppdatera oss och ta nya bilder! ;) :bow:
 
min kisse tyckte hon var söt. stog och krafsade på skärmen som vanligt :D
 
Hon fann sig till ro snabbt :) Hon bor ju i sovrummet nu i början och i natt har jag hört hur hon varit uppe och ätit och druckit och även besökt lådan :banana:

Det ska tydligen inte gå så bra att klappa henne men jag lyckades röra henne igår. Hon låg där och vilade (och var väl lite chockad) och jag sträckte fram handen. Hon tittade på den men försökte inte försvara sig och jag kunde röra henne lite :) Jag tror inte hon är omöjlig!

Nu ska jag iväg till skolan några timmar så hon får lite tid för sig själv. Sen ska jag ligga och prata med henne :) (och senare en av mina två tidigare som är helt desperat efter mattes uppmärksamhet nu :smirk:)

/snurpe
 
Åh så söt :love: Vilken mysig koja hon fått! När ska hon få träffa sina nya kompisar då?
 
Hon är verkligen jättesöt :love: (och väldigt lik min ena!).

Jag tror att det kommer att gå bra. Det kommer att ta tid, men hon kommer att finna sig väl tilrätta. bara det att hon gick in i kojan som du hade byggt visar på en klok kisse ! Hoppas att de andra två också blir snälla med henne !
 
Åh så söt :love: Vilken mysig koja hon fått! När ska hon få träffa sina nya kompisar då?

Jag har inte riktigt bestämt mig för när hon ska träffa de andra. Jag tror de kan ha en positiv inverkan på henne så jag ska inte vänta alltför länge, men vill att hon ska få en chans att aklimatisera (hur sjutton stavas det??) sig först :) Just nu ligger hon i kojan och jag tror hon har gjort det hela dagen. Men jag vill inte pressa henne för mycket med en gång. Känner hon sig trygg där så får hon ligga där i början :) Jag har inte bråttom! Idag ska jag bjuda henne och de andra på torsk - får se vad hon säger då! :D

/snurpe
 
Hon är verkligen jättesöt :love: (och väldigt lik min ena!).

Jag tror att det kommer att gå bra. Det kommer att ta tid, men hon kommer att finna sig väl tilrätta. bara det att hon gick in i kojan som du hade byggt visar på en klok kisse ! Hoppas att de andra två också blir snälla med henne !

Tänk vad man kan göra med en kökstol och en massa badlakan :D Tyckte hon skulle ha någonstans där hon kan vila ut och känna sig trygg. Hon blir ju extremt utsatt på golvet. Så den får hon ha så här i början iaf :)

/snurpe
 
Åh hon är jätte fin! Och mysig koja hade hon fått oxå :)

När jag öppnade transportburen sprang hon ut direkt och rakt in i kojan! Jag trodde hon skulle ta skydd där men förstår inte att hon över huvud taget hann uppfatta att den fanns där så fort :smirk:

Kvicktänkt kisse! :D

/snurpe
 
Hon är verkligen oerhört söt ! Hon ser skeptisk ut, men ändå lite trygg på något sätt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 772
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 396
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 295
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp