Försvunna inlägg

L_viz

Trådstartare
Hejsan, jag undrar varför dom inlägg jag skrivit under dom senaste dagarna försvunnit ?
 
Jag kan tänka mig att de kanske föll på följande text i reglerna:
"Diskutera inte och lägg inte in personlig information om enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att det går att förstå vem du menar."
 
Jag kan tänka mig att de kanske föll på följande text i reglerna:
"Diskutera inte och lägg inte in personlig information om enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att det går att förstå vem du menar."
Det finns bara 2 personer här som vet vem jag är och den ena är hon som undrade vad som hänt med hästen hon sålde till mej för ca 10 år sen...
Då jag inte nämnt någon vid namn eller vilket stall det gäller finns det inte någon möjlighet att få reda på vem eller vilka vi pratade om...

Men när den andra som vet vem jag är blev hotade och fick sitt namn och dåvarande adress utlagd här på buke för mer än 10 år sen trots att hon har hemlig adress, så gjorde ni inget utan tyckte att det var överdrivet för min väninna att ta åt sej...

Hon är inte ute på sociala medier efter det....

Men det är bra, då vet vi att tala om något som hänt för knappt 10 år sen utan att någon kan identifiera får man inte göra då blir det bannlyst.
Fast hota och trakassera en namngiven person är helt okej...
 
Nu har jag tittat närmare på de borttagna inläggen. Som jag förstår det nämns en häst vid namn som då som jag förstår det rimligen kan knytas till de som ägt den.

Jag har svårt att tro att vi inte skulle ha tagit bort ett inlägg med en adress utskriven så fort som möjligt om vi uppmärksammats på det, ex.vis via en rapport. Om så inte skett håller jag med dig om att det är illa.

Du kanske kan återkomma via PM med mer detaljer.
 
Nu har jag tittat närmare på de borttagna inläggen. Som jag förstår det nämns en häst vid namn som då som jag förstår det rimligen kan knytas till de som ägt den.

Jag har svårt att tro att vi inte skulle ha tagit bort ett inlägg med en adress utskriven så fort som möjligt om vi uppmärksammats på det, ex.vis via en rapport. Om så inte skett håller jag med dig om att det är illa.

Du kanske kan återkomma via PM med mer detaljer.
Stallkamraten jag trodde jag köpte hästen av visste inte vad den hette på riktigt, bara vad den kallades för.

Och när jag skulle ägarändra visade det sej att uppfödarens stamnamn och hästarnas stamtavlor var indragna av world fengur och hästarna skulle nyregistreras med annat namn som korsningsponnyer.

Så hon jag gav honom till vet inte heller vad han hette ursprungligen...

Det hade jag svarat på om ni hade frågat mej.
Men istället kriminaliseras jag och mina inlägg tas bort utan att jag får veta något.

Har tidigare tyckt att folk måste ha gjort något fel när dom klagat på hur illa dom blivit behandlade, men det gör jag inte längre.. .
 
Stallkamraten jag trodde jag köpte hästen av visste inte vad den hette på riktigt, bara vad den kallades för.

Och när jag skulle ägarändra visade det sej att uppfödarens stamnamn och hästarnas stamtavlor var indragna av world fengur och hästarna skulle nyregistreras med annat namn som korsningsponnyer.

Så hon jag gav honom till vet inte heller vad han hette ursprungligen...

Det hade jag svarat på om ni hade frågat mej.
Men istället kriminaliseras jag och mina inlägg tas bort utan att jag får veta något.

Har tidigare tyckt att folk måste ha gjort något fel när dom klagat på hur illa dom blivit behandlade, men det gör jag inte längre.. .
"Kriminaliseras" du för att du får ett inlägg borttaget pga brott mot forumreglerna? Det var en väl dramatisk tolkning.

Ärligt talat - eventuellt begicks ett fel för mer än tio år sedan. Om det gick till som du skriver, att inlägget inte togs bort efter påpekande, är det illa. Men det innebär väl inte att forumreglerna inte ska följas idag?
 
Använd pm-funktionen istället för att skriva om sådant som skrevs i inläggen, vilket var mer som en chatt än som en diskussionstråd.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter "Vad är det för spärrar som släpper hos vuxna människor", undrar Ridsports webbchef Lina Nydahl. Den senaste tiden har hon tvingats...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
538
Senast: Rugge
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
574
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Framridning inför träning
  • Montevideo

Omröstningar

Tillbaka
Upp