Förvaring av tidningssamling?

_Elly_

Trådstartare
Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och hålla ordning. Vet att jag köpt pärmar som man kunde fästa tidningarna i men då var det speciellt för just den tidningen. Finns sånt numera? Eller hur får man ordning på dessa i förrådet? Hur gör ni? Så många frågor ;)
 
Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och hålla ordning. Vet att jag köpt pärmar som man kunde fästa tidningarna i men då var det speciellt för just den tidningen. Finns sånt numera? Eller hur får man ordning på dessa i förrådet? Hur gör ni? Så många frågor ;)
Biblioteken har tidskrifterna i speciella samlare som är som en liten öppen kartong fast stående eller i speciella tidskriftspärmar där man kan sätta in tidskrifterna utan att behöva göra hål i dem. Båda sorterna finns att köpa och i olika storlekar.
 
Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och hålla ordning. Vet att jag köpt pärmar som man kunde fästa tidningarna i men då var det speciellt för just den tidningen. Finns sånt numera? Eller hur får man ordning på dessa i förrådet? Hur gör ni? Så många frågor ;)
Mina står årsvis i tidskriftssamlare.
 

Liknande trådar

Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 364
Senast: monster1
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 889
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp