Förvaring bestick i väska

cambodia

Trådstartare
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?
 
Tänker spontant sånadär man kan ha tandborsten i när man ska ut och resa. Typ:
1605772165551.png
 
Jag tänkte också på ett pennfack. Ett såant där billigt i mjuk plast och dragkedja borde gå utmärkt tycker jag. :)
 
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?

Det finns ju återanvändbara ziplockpåsar som går att diska i maskin, t ex från Kikkerland och Stasher. Stasher är dyra men mycket rejäla.En påse skramlar intei ryggan och tar ingen onödig plats.
 
Sök på besticklinda @cambodia. Nu hittar jag bara stora för många bestickdelar men det borde gå att hitta mindre och så klart kan man också sy sin egen om man vill.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 308
Senast: cewe
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp