Förvaring bestick i väska

cambodia

Trådstartare
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?
 
Tänker spontant sånadär man kan ha tandborsten i när man ska ut och resa. Typ:
1605772165551.png
 
Jag tänkte också på ett pennfack. Ett såant där billigt i mjuk plast och dragkedja borde gå utmärkt tycker jag. :)
 
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?

Det finns ju återanvändbara ziplockpåsar som går att diska i maskin, t ex från Kikkerland och Stasher. Stasher är dyra men mycket rejäla.En påse skramlar intei ryggan och tar ingen onödig plats.
 
Sök på besticklinda @cambodia. Nu hittar jag bara stora för många bestickdelar men det borde gå att hitta mindre och så klart kan man också sy sin egen om man vill.
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
357
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 281
Senast: tuaphua
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Emma-pemma
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp