Förvaring hemma och/eller i bilen

cambodia

Trådstartare
Behöver ha mina hästgrejer hemma och/eller i bilen.

Har ni tips på bra förvaring i bilen?
I lägenhet? Kan man tex ägna en garderob i lägenheten till hästgrejer man använder eller kommer det lukta häst då tror ni?

Än så länge handlar det inte om några mängder eller stora saker men i framtiden kanske en sele med tillbehör kan bli aktuellt, kanske en sadel. Det är dock en liten ponny. Men jag har även en liten bil 😅

Större saker kanske jag förvisso kan ha i ”stallet” men det är ganska begränsat utrymme där ändå. Kan även bli så att jag lånar men ponera att det inte blir så.
 
Jag har en garderob i hallen för hästgrejer, plus en extra i källaren. En del hänger fritt också och är det otvättat luktar det såklart mer, men jag tror inte det är världens stallukt - det svarar nog besökare på bättre än jag :D

När jag hade mer egna grejer till hästarna jag red hade jag en plastback med lock i skuffen på bilen, som jag hade lite varje-dags-grejer i.
 
En sak att tänka på om du har grejerna i bilen, är hur de är försäkrade om något händer med bilen. Det brukar vara rätt begränsat...
 

Liknande trådar

Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 406
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: MiaMia
·
Fordon Jag är ute efter en bil med stort lastutrymme som även är relativt billig i drift. Jag är ofta iväg och tävlar med hunden och behöver...
Svar
14
· Visningar
1 116
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp