Förvaring i transport!

MoaSvensson97

Trådstartare
Hejsan! Hämtar hem min egna transport om några dagar, en christ corona med sadelkammare. Saken är att i sadelkammaren finns inte direkt någon tränshängare, de finns sadelhängare som går att dra ut, kan man sätta upp en vanlig tränshängare på väggen i sadelkammaren ? Kan man skruva eller vad har ni för andra tips? Vill inte att hästen ska riskera att skada sig om den nu mot förmodan sparka mot väggen till sadelkammaren om man skruvat! Söker också en liten grep som man kan få in i sadelkammaren, vart kan man köpa de ? :)
 
Jag gissar ett det är glasfibervägg i sadelkammaren? Isåfall hade jag valt att limma upp tränshängare istället, med något riktigt bra lim, typ PL400.
Det finns grepar med teleskopskaft på de flesta ställen som säljer grepar, jag har sett på Hööks t.ex. :)
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 502
Senast: Ajda
·
Utrustning Min lilla 3-åriga welshponny har visat sig vara en mardröm att transportera. Hon hade bara åkt en gång som föl när vi hämtade henne i...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 387
Senast: Robina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 171
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp