Förvaring litet badrum

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag letar efter någon snygg förvaring för några extra rullar toapapper att ställa på golvet. Har ett nytt badrum efter stamrenovering med vitt kakel och grått klinkers. Det får inte vara för stort då vårt badrum inte är jättestort.

Sen också om någon har tips på en snygg tvättkorg, brukar gilla att ha två en för vittvätt och en för kulör så tar jag gärna emot det också. Finns det någon snygg tvättkorg som man kan ställa ovanpå varandra som inte tar upp för mycket plats kanske?
 
Jag letar efter någon snygg förvaring för några extra rullar toapapper att ställa på golvet. Har ett nytt badrum efter stamrenovering med vitt kakel och grått klinkers. Det får inte vara för stort då vårt badrum inte är jättestort.

Sen också om någon har tips på en snygg tvättkorg, brukar gilla att ha två en för vittvätt och en för kulör så tar jag gärna emot det också. Finns det någon snygg tvättkorg som man kan ställa ovanpå varandra som inte tar upp för mycket plats kanske?
Ikeas Voxnan tycker jag är bra för toarullar.

Annars Balungen
balungen-toilet-roll-holder-chrome-plated__0384898_PE559065_S5.JPG
 
Jag letar efter någon snygg förvaring för några extra rullar toapapper att ställa på golvet. Har ett nytt badrum efter stamrenovering med vitt kakel och grått klinkers. Det får inte vara för stort då vårt badrum inte är jättestort.

Sen också om någon har tips på en snygg tvättkorg, brukar gilla att ha två en för vittvätt och en för kulör så tar jag gärna emot det också. Finns det någon snygg tvättkorg som man kan ställa ovanpå varandra som inte tar upp för mycket plats kanske?
När jag bodde i en liten hyresrätt så hade jag en hylla typ som denna, fast man kilade fast den mellan tak och golv. Svalde massa saker
E55F42B9-2F1C-4888-8E15-5D5F25C30361.jpeg
 
Tack för svar alla! Under handfatet är det redan ett skåp insatt med lådor med mindre fack @Seabaz . Men en sån hylla @Sonnenschein kan absolut vara en idé att kolla på om det får plats. Tyvärr finns det nästan ingen plats kvar för en hylla ovanför dörren, det är väl normal takhöjd tror jag varken jättehögt eller jättelågt men dörren går nästan ända upp @tanten . @Lovisaleonora en smal pinne var ju smart för extra toapapper det kan absolut fungera!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Habina
·
Hemmet Imorgon kommer nya badkaret (spännande :nailbiting: :D ) !! Ska bli underbart att kunna sträcka ut sig i ett lite längre badkar, MEN då...
Svar
13
· Visningar
1 404
Hemmet Vi tycker inte om kakel och klinker i vårt badrum, men det är inget fel på det egentligen förutom utseendet. När vi flyttade in hade vi...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
10 460
Senast: Daff
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp