Förvaring över dagen

Silver Girl

Trådstartare
Jag ska hem till mina föräldrar i morgon och mamma bad mig handla lite. Då jag kunde gå lite tidigare från jobbet gjorde jag det idag. Insåg nu att det kanske inte var så smart, då jag hade tänkt åka direkt till dem efter jobbet i morgon. Så frågan är nu om viss mat kan hålla över dagen antingen i rumstemperatur eller i bilen. Det ska bli 5-6 minusgrader i morgon. Det gäller ägg, tomater och potatis.
Eller måste jag bita i det sura äpplet och ta omvägen hem i morgon?
 
Jag ska hem till mina föräldrar i morgon och mamma bad mig handla lite. Då jag kunde gå lite tidigare från jobbet gjorde jag det idag. Insåg nu att det kanske inte var så smart, då jag hade tänkt åka direkt till dem efter jobbet i morgon. Så frågan är nu om viss mat kan hålla över dagen antingen i rumstemperatur eller i bilen. Det ska bli 5-6 minusgrader i morgon. Det gäller ägg, tomater och potatis.
Eller måste jag bita i det sura äpplet och ta omvägen hem i morgon?
Rumstemperatur går utmärkt. Ägg behöver inte kylförvaring och potatis och tomat ligger i rumstemperatur i butiken.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 154
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 814
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: Rie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 188
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp