Förvaringskärl för mjölk?

Sv: Förvaringskärl för mjölk?

Vilka giftiga ämnen skulle en petflaska läcka vid återvinning men inte vid första användningen?
PL
 
Sv: Förvaringskärl för mjölk?

ååh, det var tider när jag jobbade i en ladugård och vi fick hem mjölk.. den var super att använda till gröt/pannkaka eller i kaffet, men att dricka bara så där fick man vänja sej med.

och rosafärgad mjölk fick mej att spy.. 8var gravid då) huualingen:yuck:
 
Sv: Förvaringskärl för mjölk?

Den källan skulle inte jag lita på, det är mycket "troligen" och "eventuellt" där, alltså ingen ren sanning utan skrämselpropaganda. Dessutom var det ju bra att förvara livsmedel i aluminiumkärl,,,,,,,,,,, :angel:
 
Sv: Förvaringskärl för mjölk?

Tack för alla tips! :)

Och någon frågade om jag druckit mjölk "direkt från gård", där är svaret ja! Och det är supergott! :)
Senast jag drack det var i teet när vi var till bonden och diskuterade hyreskontraktet. Och en av mina bästa vänners föräldrar hade bondgård, jag älskade att äta hos henne, då fick man ju "riktig" mjölk! Mmmmm! :d
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 892
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 223
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 249
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 010
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp