förvirrad/kval?

Modest

Trådstartare
ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B.
får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller räknas det bara med föregående ryttare?
hur kvalar jag till MSV:B isf?
hur kvalar jag till MSV:A?
får jag tävla upp till L:A utan kval?
 
Sv: förvirrad/kval?

Hej! Vid ägarbyte så nollställs alla poängen. Så du får de ej hoppa MSV. Du kvalar genom att få 40 p (och bli uppklassad ur LB) eller genom 5 felfria grundomgångar i LA. Man behöver ej kvala för att rida LA.
 
Sv: förvirrad/kval?

Du behöver 10 p eller fem felfria rundor i LA för att kvala MSV B. För MSV A tror jag du behöver 20 poäng i MSV B.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 125
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 907
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
2 944
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 904
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp