Fössta tossdan i mass.

Ja, viktigt att fira sitt talfel 🙄😁
Vi har en smĂ„lĂ€nning pĂ„ kontoret som alltid köper en tĂ„rta den dagen 😁

SmĂ„lĂ€ndska Ă€r ett mysterium för mig, ta bort vissa bokstĂ€ver och lĂ€gga till andra, obegripligt sprĂ„k det dĂ€r 😁
:rofl:
Ja, alltsÄ grejen Àr att mÄnga tror att smÄlÀnningarna konsekvent hoppar över att sÀg "r", men sÄ Àr det inte heller. Utan det beror pÄ var i ordet r-et befinner sig och i kombination med vilka bokstÀver...
ÅssĂ„ det dĂ€r med cykelen och nyckelen. Fast det Ă€r inte riktigt lika vanligt som att hoppa över "r".

MVH "kan brÀka ordentligt pÄ smÄlÀndska, men försöker undvika det"...
 
:rofl:
Ja, alltsÄ grejen Àr att mÄnga tror att smÄlÀnningarna konsekvent hoppar över att sÀg "r", men sÄ Àr det inte heller. Utan det beror pÄ var i ordet r-et befinner sig och i kombination med vilka bokstÀver...
ÅssĂ„ det dĂ€r med cykelen och nyckelen. Fast det Ă€r inte riktigt lika vanligt som att hoppa över "r".

MVH "kan brÀka ordentligt pÄ smÄlÀndska, men försöker undvika det"...

Å dĂ€ Ă„ dĂ„ va.
AlltsĂ„ vad Ă€r det frĂ„gan om 😂

Tacka vet jag östgötska 🙄
 
Fössta tossdan pĂ„ mass 👍👍👍

F82C6B1E-02D1-4BD3-8EDB-AF50DB82ED93.jpeg
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag har ibland otroligt svÄrt att bestÀmma mig. SÄ svÄrt att jag fÄr Ängest av att ta beslut. Ibland tar jag beslutet utan att bry mig...
2
Svar
23
· Visningar
1 380
Senast: MissFideli
·
Dressyr Som en avknoppning av ”förĂ€ndring i domarkĂ„ren” som var en avknoppning av ”Helgstrand Dressage dokumentĂ€ren” 😎 Hur behöver trĂ€narna...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
9 659
Senast: Fiorano
·
Kropp & SjĂ€l Är det nĂ„gon hĂ€r som Ă€ter eller har Ă€tit Venlafaxin? Hur har det funkat för er? Fick ni mĂ„nga biverkningar?
Svar
16
· Visningar
886
Senast: Mira
·
Kropp & SjÀl Jag har Àtit minipiller i flera Är för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvÀrd Ängest...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Just nu funderar jag pĂ„... Del 3
  • Att vara Jessica

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Födda -21
  • DĂ„lig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • ShettistrĂ„den del II

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp