JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Men alltså elpriserna?
Hemmet Tycker du inte att de som producerar el skall få betalt för sin produkt?
Det finns ju två sidor på det där.
Att tillverka el måste ju...
Inte_Ung
2 minuter sedan
.
Dagbok Jag tänker att det börjar kännas som lite fantasier igen.
bettysmatte
5 minuter sedan
Svar: 1 073
Visningar: 75 559
Dagbok
OS 2026
Fritid Nu hoppas jag att Sverige kan förbättra sitt spel, vi vill inte förlora mot Finland!
Malin_L
15 minuter sedan
Roliga saker som barn säger
Småbarn När jag gick upp ur sängen imorse så busade storasyster och lillasyster på lillasysters rum. Mötte lillasyster i hallen med ett...
underensten
27 minuter sedan
Svar: 1 147
Visningar: 176 199
Barn
Andra barnet
Småbarn Relatera till kompisar på fsk som är storasyskon, typ "precis som Pelle kommer du också bli storebror" eller liknande.
Två saker vi...
VLMF
Idag kl 11:34
Svar: 1
Visningar: 69
Barn
Valp 2026
Övr. Hund Nej den har upptäckt valpar tidigare på dag 24 men hon bar dom tydligen väldigt högt upp och så inte dräktig ut förrän i slutet på v 6
dobbis
39 minuter sedan
Svar: 96
Visningar: 6 801
Hund
Skäller på hästar
Hundträning Mina gör inte utfall mot hästarna men precis vid start är de så otroligt taggade på att få följa med så de studsar runt. Brukar slänga...
Fd Diabetikern
Idag kl 12:05
Svar: 15
Visningar: 500
Hund
Min katt är sjuk
Katthälsa Det kommer att göras en MR på Toni. Och ny provtagning på toxoplasma. Hon har inte svarat på önskvärt sätt på Bonqaten och det är inte...
Wille
49 minuter sedan
Svar: 90
Visningar: 8 459
Katt
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Börjar inse att min fina tupp måste bort😔.
Visst tuppar är inte alltid så snälla mot hönsen men denna är så översexuel på ett helt...
nullo-modo
Idag kl 11:59
Svar: 103
Visningar: 6 567
Djur
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 25
Visningar: 570
Utrustning