Folk är så dumma!

Sv: Folk är så dumma!

kanske för att de inte läggs ut på de vanligaste annonseringssidorna? jag får tex inte sälja min hund själv, de måste gå genom min uppfödare = ingen ser att jag säljer min hund på samma sätt.

Får inte??? Du får göra vad du vill med din hund - oavsett vad det står i kontraktet. Köpt är köpt.

Sedan är det en annan sak att många renrasuppfödare hjälper till med omplaceringar av egna (och andras med i.o.f.s) uppfödningar. Som uppfödare har man dels ett kontaktnät bland andra uppfödare och hundmänniskor, dels får man allt emellanåt frågan om man har några äldre valpar eller unghundar/unga vuxna till salu.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 177
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 300
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 860
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp