Folksam open Falsterbo

Texaz

Trådstartare
Hoppas att någon kan hjälpa mig förstå hur det fungerar...

Har bekanta som tävlar och den ena har tagit sig igenom semifinalen felfritt, men sen då? När går finalen, och hur många går vidare?
Som jag förstått innebär bedömning A att tiden inte räknas.

Är totalt lost på hoppningen nuförtiden :o
 
Hoppas att någon kan hjälpa mig förstå hur det fungerar...

Har bekanta som tävlar och den ena har tagit sig igenom semifinalen felfritt, men sen då? När går finalen, och hur många går vidare?
Som jag förstått innebär bedömning A att tiden inte räknas.

Är totalt lost på hoppningen nuförtiden :o
Är hästen 5 eller 6?
För 5-åringar går dom 20 bästa till final. Det är ju dock bed A i semifinalen så man kan inte skilja dom som har samma antal fel. I praktiken brukat det alltså bli betydligt fler starter i finalen.

För 6-åringar går andra semifinalen i bed A:0 så där skiljer tiden och det blir alltid 22st till final

Finalerna brukar gå till helgen
 
Är hästen 5 eller 6?
För 5-åringar går dom 20 bästa till final. Det är ju dock bed A i semifinalen så man kan inte skilja dom som har samma antal fel. I praktiken brukat det alltså bli betydligt fler starter i finalen.

För 6-åringar går andra semifinalen i bed A:0 så där skiljer tiden och det blir alltid 22st till final

Finalerna brukar gå till helgen
OK, handlar om en 5-åring, blev fundersam eftersom inga startlistor kommit ut. Får ge mig till tåls då, de nollade i båda semifinalerna så då borde de ju vara i final??
 
OK, handlar om en 5-åring, blev fundersam eftersom inga startlistor kommit ut. Får ge mig till tåls då, de nollade i båda semifinalerna så då borde de ju vara i final??
Ja alla med 0 fel är vidare. Startlistorna kommer ligga på longinestiming.com Inte Equipe
 
OK, handlar om en 5-åring, blev fundersam eftersom inga startlistor kommit ut. Får ge mig till tåls då, de nollade i båda semifinalerna så då borde de ju vara i final??
5-årsfinalen går på fre såg jag nu
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 639
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 319
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp