Nebraska

Trådstartare
Hur fungerar det att använda? Betalar man redan i appen eller vid leverans? Kan man betala med cash?
 
Hur fungerar det att använda? Betalar man redan i appen eller vid leverans? Kan man betala med cash?
Gamla pizzaonline. Jag beställer över datorn, inte appen. Har mkt svårt att tänka mig att cash skulle funka, buden är en separat organisation.

När det gick över från pizzaonline till foodora hade de lite problem med att restaurangerna inte alltid fick beställningen trots att det såg ut så. Men det verkar ha löst sig. Jag beställer via foodora ett par gånger i månaden.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
316
Senast: Silver Girl
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Enya
·
Mat En krögare i en stad ofta en pizzeria får göra och sälja mat från flera olika koncept. Allt görs i samma kök och den artikeln jag läste...
2
Svar
36
· Visningar
2 440
Senast: pajaztar
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp