För dom små ponnisarna i nya hööks!

Casper

Trådstartare
Hej!

Fick nya hööks idag o bläddrade igenom den lite fort men fastnade på sidan för våra små hästar!:love:

Jag har ju en liten shettiskille oxå och insåg hur söööt han skulle bli i dessa underbara färger!;) Han skulle kanske skämmas inför sina hästkompisar...*fniss*

Men jag blev som ett barn på nytt o bara satt o pekade på saker som han skulle bli söt i..:banana:

hi hi..ja vi får väl se hur detta slutar!:D

Sv: För dom små ponnisarna i nya hööks!

Åå! Jag blev förälskad när jag såg dom nya för ett par dar sen!
Luvorna ska jag ha, en i varje färg. :p Till ena ponnyn har jag så mycket blått så då tänkte jag ha allt i äppelgrönt. Fiona får hålla sej till rosa som hon brukar. :love: :love: Satt i 15 minuter och bara stirrade på grejerna i katalogen :D (ja, jag är färgfreak!)

dom är såå gulliga!!

täckerna:love: grimmorna:love: luvorna:love: schabraken!!:) gud va söt min ponny skulle vara i detta!!

min skulle va dösöt i rosa!!men han e ju kille ju...så blått kanske..:p

Jag blev också helt upp över öronen förälskad i uppslaget <3 :love:

Vet precis vad jag ska slösa pengar på den kommande månaden ;)

Jag fick min katalog i dag,och förstår precis hur du menar:D
hade jag haft shettis hade jag handlat en hel massa söta saker därifrån:love:
om du shoppar loss måste du lova att lägga ut bilder på den lille;)

mvh Arabizar

ja kommer garanterat att köpa något!:love: och självklart kommer jag lägga in en bild, ska bara lära mig hur först!:angel:

Ladda upp den på tinypic först kanske? ;)

nu ska du inte vara sån:D dom var ju ursöta ju!:love:

he he..lite pinsamt men jag är ingen datamänniska...ler:rofl:

Min pålla har storlek cob i grimma så hon ska få en av de söta luddiga grimmorna att ha när hon ska iväg på sommarbete:devil: Den lär inte försvinna bland de andra grimmorn och pållan skäms säkert inför sin tilltänkta polare:p Dock ska hon slippa skammen med en rosa:devil: :devil: :devil:

Apo som hittat något på hööks som hon faktiskt vill ha:eek:

Fast jag är mest besviken, på att inget finns i stl full. Hade velat ha grimma och huva till ponnyn men hon drar fullstl.

Det enda jag tycker suger är att det är så sparsamt taget med täcken både i utföranden och färger :love: :D
Jag menar, ett grönt och ett blått täcke, inget av dem vintertäcken, jag gillar ingendera av de färgerna, det vore ju mer kalas om fleecetäcket fanns i fler färger än grönt till exempel :smirk:

Annars :bow:

ja det va ju synd att det inte fanns i full storlek om nu din häst har det.:mad:

men jag måste säga att jag tyckte faktiskt att den gröna färgen var jätte fin! Passar iallafall på en mörk pålle..och det har ju ja!:love:
men fler färgar hade ju inte varit dumt!:cool:

Och jag blev sååå lycklig över att islandshästen har cob på grimmor och träns :D :love:
Och besviken för att det supersöta gröna fleecetäcket inte fanns i 125 :( ;)

Jag vill också ha det täcket.. problemet är väl att jag inte har en shettis :crazy:

Jag har beställt dom huvorna i strl pony till mig en grön och en rosa.

Jag blev jättebesviken över ponny sortimenet:crazy: , har en shettis som naturligtvis skulle vara URGULLIG i alla pastellfärgerna men hur kul tycker sonen det är att klä sin racer ponny i rosa?
Samma sak med ridkläderna för barn, finns ju INGENTING till små killar.
Nä fram för tuffa och coola saker till dom små ponnyerna och ponny ryttarna.
Sen att jag själv GÄRNA skulle klä min fullblodshings i pastell är ju en annan sak:D

men grönt och blått då? Det är ju hur mycket killfärger som helst!

När blev hästar barbiedockor? Tycker att trenden att klä sina hästar i allehanda "gulliga" färger gott för långt. En häst är en häst och ingen docka.

Liknande trådar

S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka