För dom små ponnisarna i nya hööks!

Sv: För dom små ponnisarna i nya hööks!

har du ens swtt dagens dockor? Ingen skulle väl komma på tanken att sätta på sin häst lack grimmor och "kort kort täcken" :mad:

haha, gåller med!! vill ha, vill ha, men min lilla ponny som kan ha dom grejejrna är ju till salu, men gu så söt hon hadde vart i alla dom grejerna, haah anna, Jag kanske köper nått Äppel Grönst till shannon :devil: :love:

Såg grimman med ludd och hästar på in real igår.

Fy f*n så ful! :eek:

Nej nu blir jag trött >.< Vem har sagt att hästarna blir behandlade som dockor bara för att de har gulliga grimmor? :mad:

Lozzan skrev:
har du ens swtt dagens dockor? Ingen skulle väl komma på tanken att sätta på sin häst lack grimmor och "kort kort täcken" :mad:

:rofl: "kort kort täcken"

Mina hästar ska ha högklackade skor sedan:love:
:banana:

hur blå är dom blåa grejerna?
och, har dom tänkt så långt att detär samma blå färg på alla grejerna? eller är det olika?

dom är bäbisblå! typ...

Ja tyckte det va bra skrivet med lackgrimma och kort kort!!:bow: :bow: he he...

Ja tror min ponny hade gillat o stayla för flickorna i hagen med en blå fin grimma,luva och ett alldeles eget blått eller grönt täcke!:D :bump:

Jag är seriös när jag äsger att jag mycket väl skulle kunna tänka mig en lackgrimma.. gärna med nitar på :D

Ljust blåa har jag för mig. Ljusare än bilderna på hemsidan. Drar med åt babyblått.

ja det hade ju varit fräckt med en lackgrimma...;) fast det är nog inget som klär mina skönheter..hi hi:D

Tycker den äppelgröna färgen var mycket finare IRL, mycket klarare och mer åt neonhållet :love: :)

Liknande trådar

S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka