JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Förbundskaptenen rosas för Sveriges silver
(Lantbrukets affärstidning)
Ryttarna fick medaljer. Och varsin stor silvertallrik. Sylve Söderstrand, förbundskaptenen, fick bara en liten tallrik i VM. Och ändå var det honom och holländske tränaren Henk Nooren som alla ville gratulera och klappa om efter det svenska VM-silvret.
http://www.atl.nu/pub/hpsart.hbs?avd=hastar&artid=8292403
Moderator
Svensk politik 5
Samhälle Ja absolut det tror jag nog. Eller jag trodde verkligen inte det för något år sedan men tyvärr låter de som att de kör det racet.
Jag...
Badger
2 minuter sedan
Svar: 889
Visningar: 16 263
Allmänt
Hälsa och vikt
Kropp & Själ By the way..det är inte bara mina ridstövlar (som tidigare var en halv storlek för små..) som märker av att mina fötter är mindre. Jag...
Liten
4 minuter sedan
Svar: 269
Visningar: 12 212
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXIX
Tjatter Det börjar närma sig slutet nu. Lägenheten är städad - vilket tydligen var ett helvete pga av det skick den var i. Grannen ovanför...
MJLee
7 minuter sedan
Svar: 549
Visningar: 12 787
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund Tiken som gick tom ska paras på nytt i höst, men uppfödaren ska även ta en sista kull på hennes mamma med en mycket trevlig hane som...
Philosophia
5 minuter sedan
Svar: 220
Visningar: 15 486
Hund
Inavlad hundvalp
Hundavel & Ras Nåja, hundarna skulle ju kunna gå i utkorsningsprojekt och då skulle ju inavels% minska drastiskt.
Wingates
18 minuter sedan
Svar: 32
Visningar: 1 508
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror att min katt får tricat varje gång typ :confused: Eller jag erkänner att jag inte har koll utan litar på veterinären.. :o
Asko
Idag kl 13:12
Svar: 1 893
Visningar: 108 865
Katt
Bildtråd
Gnägg Lille skogsponnyn ❤️ Vi köpte henne för en månad sedan och fick veta att det kunde vara lite problem att lämna gårdsplan själv. Men vi...
Ainon
12 minuter sedan
Dressyrsnackis 20
Dressyr Är det för en försäljning du mäter eller vill du någon ska kunna tävla henne som ponny åt dig? :)
Håller tummarna. Har helt slutat...
Alexandra_W
36 minuter sedan
Svar: 1 174
Visningar: 70 576
Grenar
Hur många böcker läser du samtidigt?
Kultur Jag har tänkt på det här innan, men kom att tänka på det igen nu efter ett inlägg i "Vad läser du just nu" tråden.
Om du tänker på hur...
Startad av __sofia__
25 Mar 2026
Svar: 32
Visningar: 1 101
Allmänt