Vet inte om jag har beställt någon gång, men har shoppat massor där när jag varit i usa :) Jag som är en xs/s tycker att storlekarna är normala iaf. :up:
 
Jag har shoppat både i USA och london samt på hemsidan. Tycker det är helt normala storlekar. Jag är typ en M och på det mesta därifrån har jag just M. :)
 
Jag handlade där förra gången jag var i USA och tyckte storlekarna överensstämde väldigt bra med vad jag hade här hemma.
 
Jag tycker också att storlekarna är normala! Om du handlar från contemporary (fd love 21) så är den linjen i snitt en halv storlek större i storlek än den vanliga linjen, men det står på hemsidan också :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
576
Juridik & Ekonomi Någon som har det och har tips på vad man inte ska glömma skriva in, tänka på etc? Vi tänkte nog ta hjälp av Lexly, har pratat med en...
Svar
3
· Visningar
623
Hemmet Alla ni som har en varmvattenberedare, vad har ni för storlek på den? Hur många personer är ni i hushållet? Funkar storleken ni har bra?
2 3
Svar
42
· Visningar
1 340
Senast: Seaside
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp