Förlovningsring

Jag kanske har kollat på fel ställen isf. Har sett en svensk webbshop med mkt cz bara :)

Framförallt är väl det svåra att hitta rätt sten, med rätt guld i rätt stil i rätt prisklass.. Och så vill man ju helst köpa svenskt dessutom. Lurigt!

Och hur ser den önskade modellen ut?
 
Endast p.g.a. denna tråden så har jag för en gångs skull klickat på en "ringreklam". Diamanter från Kanadensiska gruvor och hur många som helst olika ringar. Jamesallen.com heter sajten, gick mest inför att kolla vilken typ av diamanter som användes. @BernT :)
 
Puttar upp tråden lite...

Har hittat en förlovningsring som jag fallit för men nu funderar jag på vilken färg / metall jag vill ha.
Har alltid tänkt guld för en sån ring (och med diamanter) men egentligen är jag, och har alltid varit, en "silvermänniska". Om jag bär smycken så som örhängen, ringar, halssmycke har det alltid varit i silver...

Så nu står jag och velar mellan guld och platinum...
 
Puttar upp tråden lite...

Har hittat en förlovningsring som jag fallit för men nu funderar jag på vilken färg / metall jag vill ha.
Har alltid tänkt guld för en sån ring (och med diamanter) men egentligen är jag, och har alltid varit, en "silvermänniska". Om jag bär smycken så som örhängen, ringar, halssmycke har det alltid varit i silver...

Så nu står jag och velar mellan guld och platinum...

Jag hade tagit guld... men jag tycker ju guld är finast.
 
Puttar upp tråden lite...

Har hittat en förlovningsring som jag fallit för men nu funderar jag på vilken färg / metall jag vill ha.
Har alltid tänkt guld för en sån ring (och med diamanter) men egentligen är jag, och har alltid varit, en "silvermänniska". Om jag bär smycken så som örhängen, ringar, halssmycke har det alltid varit i silver...

Så nu står jag och velar mellan guld och platinum...

Välj den färg och metall du känner dig mest bekväm med och vill bära!
Jag bär rödguld och min man bär vitguld, av det enkla skälet att vi trivs bäst så. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 131
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 457
Senast: Dopy
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 531
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp