Bukefalos 28 år!

Formatera om datorn!

wtf

Trådstartare
jag och sambon ska sälja våran stationära dell dator..
vi tänkte formatera om den så att inga gamla program och filer finns kvar från våran tid tillsammans :p

grejen är den att jag inte vet hur man gör!
vi har en massa cd skivor tillhörande datorn:
- operativsystem
- works
- drivers and utilities
- drivers and user documentation x 2 :confused:
- mac afee

gah! hur gör man?
 
Sv: Formatera om datorn!

Jag pratade med min "datatekniker" för ett tag sen då jag var i funderingar på att sälja min stationära när jag köpt en laptop och han avrådde mig starkt att sälja den, iallafall inte via annons. Även om man formaterar om hårddisken finns det en och annan skitstövel som lyckas återskapa filer och kan göra livet riktigt surt för en..

Han tyckte att jag skulle plocka ut hårddisken och hoppa på den tills den gick sönder, och sälja resten..
 
Sv: Formatera om datorn!

fast det är min lillebror som har köpt den så jag är inte ett dugg orolig :)
jag löste mitt problem genom att radera allt onödigt manuellt :p
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 578
Senast: maria85
·
IT & mobiler Behöver formatera om hårddisken (säger man så?) på min nya bättre begagnade dator! men hur gör jag? vet att jag nånstans på datorn ska...
Svar
4
· Visningar
2 188
IT & mobiler Jag har efter några månader med en mycket seg dator bestämt mig för att det nog kan vara läge att formatera. Har rensat rejält, kört...
Svar
4
· Visningar
4 214
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler ...med en dator som tar 1 minut och uppåt på sig att lyda kommandon? Har kört defragmentering och rensat bort onödiga filer, men det...
Svar
16
· Visningar
1 462
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp