formsydd pad

bigganl

Trådstartare
Vart kan man köpa en snygg pad som är formsydd? Alltså inte helt rak över ryggen. Jag vill ha en pad som följer hästen, som inte är alltför svíndyr. Vart ska man leta?

Sv: formsydd pad

jag vet att bonanza har formsydda paddar. har då haft iallafall, var ett tag sen jag var in dit.. prisklass kommer jag inte ihåg.

Sv: formsydd pad

Hej !! Själv har jag köpt en "Reinsman Close contact Tacky Too" :bump:
Den är dels jätte bra under för den är ventilerade och har ett material som det inte fastnar så mycket hår på..... Sen är den formad för manken den går liksom upp där och ger mer utrymme... Close contact står för att den är tunnare nertill så man får mer kontakt med benen.... Den finns i olika storlekar och även rundskuren i massor av färger... Jag är SUPER nöjd med den :banana:
Pris....jag tror jag gav 800:- eller nåt sånt men det är den verkligen värd ("vanliga paddar kostar ju ca 4-500:-....) En stark rekomendation alltså !!!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 852
Senast: Nepenthe
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka