Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har If sedan många år tillbaka. Har använt den ganska många gånger och det har funkat väldigt bra. Fick bl a snabbt och enkelt ersättning för min hjälm när jag druttade av och slog huvudet i backen. Eller rättare sagt så har jag alltid fått snabb och enkel hjälp även när det har handlat om ganska stora belopp.Vilken olycksfallsförsäkring har ni som ryttare? Har ni behövt nyttja den för ngt hästrelaterat (och annat med iofs) och har ni varit nöjda?
Jag har varit försäkrad hos trygg hansa sedan liten, tog över den från mina föräldrar när jag blev myndig. Glad för det när jag fick MS 2017 (då 24 år), fick ett engångsbelopp för diagnosen och lite till några år senare pga medicinsk invaliditet. Aldrig behövt nyttja den inom hästsporten dock men hade säkert funkat bra det med.Tack alla! Jag har inte haft någon hittills men känner att jag borde ha en och ska kika runt lite. Inte bara ur perspektivet hästmänniska, tänker om man får cancer eller liknande. Men vill då så klart ha en försäkring som även täcker in olyckor kopplade till hästarna.
Har varit frisk som en nötkärna hela livet utan skador men vem vet om och när det kan hända något!