Försäkringsfråga

Shettisar

Trådstartare
Hej.
Jag undrar vad för försäkring ni har på era ponnier som används till hobby körning/ridning och avel? :confused:

Min avelsförsäkring i IF kostar 600 kr per år och per shettis. De är alla försäkrade till 10 000 kr. Hälsar Inelin.

Dubbel veterinärvård (60.000kr/år) och idag 35.000kr A1, ska höja till 50.000 i vår.

Jag har henne försäkrad för hennes "rätta" värde iom att jag inte är säker på att jag vill börja om från början igen om jag skulle vara tvungen att ta bort henne.

Kostar 2450kr/år ca.

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 835
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 918
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka