forsvunna bokstaver

Marvin

Trådstartare
Hm, har fatt min dator fixad, och ingenting ar som det ska pa tangentbordet. Kan man andra installningarna pa nat satt. Jag vill ha svenskt tangentbordsinstallning!!! (har ett svenskt tangentbord sa det skulle underlatta lite)
 
Sv: forsvunna bokstaver

Har du en liten ruta till vänster om snabbmenyn (där klockan sitter) där det står En? Prova klicka där och välj svenska (men då måste kanske os:et vara installerat med en svensk version?)...
 
Sv: forsvunna bokstaver

Nix, ingen EN-knapp. Hade en SV-knapp innan, men den har rymt.
 
Sv: forsvunna bokstaver

Kontrollpanelen|Nationella inställningar och språkinställningar|Språk...
 
Sv: forsvunna bokstaver

Vi har ett franskt skrivbord som är installerat på svenska, asjobbigt! Fast det har vi bytt ut såg jag nu...
 
Sv: forsvunna bokstaver

jag vet inte hur många gånger jag har lyckats med det där utan att veta det :p och innan jag kom på vad det va ! jisses då åkte nästan datan ut genom fönstret eller nått :angel: vart så sur för man kan ju inte göra smilisar eller nått på msn då heller... vart jätte sur.. men sen så sa killen min: du har engelska.... då fatta jag ;) haha då tänkte jag för mig själv: smart din blondi!.. så nu kollar jag det först när det inte blir som jag vill :p
 

Liknande trådar

Mat Jag har, i ett svagt ogonblick lovat nagra Svensk attlingar att jag ska buda dem pa ett riktigt Svenskt "Fika". Nu nar de forsiktigt...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
11 469
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Myrten
·
Tjatter Som en person som alskar utvarderingar och planeringar forsoker jag alltid hitta lite tid i mellandagarna for att fundera over det...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 906
Senast: BernT
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 378
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp