Fort-baron x

Klein

Trådstartare
Hej!
Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar ej så mkt och undrar om någon här som vet mer. Är dessutom intresserad att ta ett föl på henne men vet ej vad som skulle passa bäst. Storhäst eller ponny hingst, hopp eller dressyr? Kanske dubbeltalang?Vill såklart kunna få ett föl som är attraktiv på marknaden. Iom att hon är så liten och om jag skulle välja en storhäst så vill jag ha en som brukar ge större. Hon är rätt kraftig så vill även få en ädlare avkomma men hon har bra gångarter som dock skulle kunna färbättras generellt.
Tacksam för svar! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 577
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 169
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 078
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp