Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan man hoppas på att få licensen nu innan årets andra tävling, som för mig går av stapeln på söndag? Jag skickade in betalning och licensunderlag för dryga månaden sen.
(Jag blir alltid såhär harig när startlistorna kommer ut... Allt måste platsa! )
Vi betalade i januari och då fick man den nya brickan rätt snabbt. Dock tror jag att det är nu är fler som betalar vilket gör att det tar längre tid. För något år sedan var det ju vissa som aldrig fick brickor
Jag tror inte att du behöver vara orolig i alla fall!
Har du kvittot och lilla "lappen" så är det ju din licens tills du fått brickan! Jag skulle iaf avvakta ett tag till innan jag försökte ringa förbundet.
Jadå, jag har ju tävlat en gång i år redan med lapp och kvitto istället, men det känns alltid säkrare med brickan. Jag menar, brickan kan inte flyga iväg ifall det kommer en kastvind.
Lantbruksdjur Ja, och jag har så högt så att de måste ducka men när de står med huvudet neråt har de ryggen upp i plattan (där det är som högst). Då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.