Fortfarande sjuk...

Status
Stängd för vidare inlägg.
... så jag har avbokat dagens ridlektion. Tänkte titta lite på när dottern rider sin dressyrlektion.
Hoppas hon får någon rolig idag :D

Till nästa vecka tänkte jag kravla mig upp i sadeln igen, för då ska vi rida kadrilj och det är det roligaste jag vet :banana:. Ja WE var väldigt roligt också så det är med en favvo.

Måste få skryta lite om mitt yngsta barn, han håller på med simhopp och gjort i drygt fem år nu. Ett tag stod han lite still i utvecklingen, men sen fick han ny tränare och jösses vad det hänt saker.
Simhopp delas in i nivåer 1,2,3,E,D,C osv.
Sonen har gått från nivå 3 till nivå D på bara ett år och klarat uttagning till tävlingsgruppen. Så stolt mamma :D

Tyvärr fick jag inte se senaste tävlingen för det krockade med julshowen i stallet :(
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 371
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 230
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp