Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi gjorde klart allt hö idag 💪
A389D789-7642-4A6F-B016-7C5C2553F387.jpeg
 
Är inte superofta med på bild numera pga skrotar mest runt i målarrock och orkar inte fixa mig, men blev en ganska härlig bild häromkvällen med grannen med matchande hårfärg (han var ok med att jag la ut bilden).
Har iofs målarrock på mig även här hehe :angel: :D

Visa bifogad fil 73913
Men vänta nu, det där är väl inte samma krake som du låste ute på balkongen väl? Ska den här gå samma öde till mötes? :D
 
Ingen speciell bild men jag tog den när hela familjen tog en fyrhjulingstur igår och hittade kantareller. Den speglar lite att jag varvat ner nu efter ett slitsamt halvår. Det tog en dryg vecka med ledigt och en hel del extra sömn för att jag skulle ens börja känna mig lugn igen. På bilden ser jag lugn och avslappnad ut och det är så det känns just nu. Dags att återhämta sig för att orka fortsättningen.
BF8C865D-74C7-416D-BAEC-769C8AF5F074.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 522
Senast: Görel
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
276
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp