Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har noll motivation, tyvärr. Avskyr matte och klarade knappt A kursen så känns inte så jättepeppande.

Fortsätter söka andra jobb istället :)
Aha då är det ju knepigare. Jag grejade inte Matte B på gymansiet pga urusel lärare, knappt nån fick G av de som inte hoppade av kursen rent av. Läste till det på komvux och då var det med en bra lärare inte alls lika svårt och faktiskt rätt kul jag som aldrig gillat matte såå mycket direkt. Lycka till med jobbsökandet! :).
 
Jag har noll motivation, tyvärr. Avskyr matte och klarade knappt A kursen så känns inte så jättepeppande.

Fortsätter söka andra jobb istället :)
Om man inte har någon motivation kan det vara svårt, men jag upplever både elever och lärare som mer motiverade när man studerar på komvux än på gymnasie och grundskola. Jag som avskydde matte i "skolan" tyckte det både var lätt och intressant på komvux.
 
Så mycket kärlek ❤️
IMG_20210426_201808.jpg
 
Jag brukar sätta det i en tofs i nacken istället för på sidorna. Tycker att det blir jämnare så kanske värt ett försök? 🙂 Skitsnygg färg iallafall!!
Syftade på färgen :D är tydligen mycket mörkare i bak än i fram så har en brun landningsbana där nu :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
54 651
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: Hermelin
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
29 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp