Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollega förut.
"Ska ditt hår vara grönt?"
"Det är inte grönt!"
"Eh, jo"
Kollar mig i spegeln, okej, det är grönt.
Det gick från lila till blått till grönt 😅

20191112_141040.jpg
 
Är inne på läkarstationen för ännu en UVI 😑 Men hade lite kul åt sköterskan för hon frågade om jag gick i skolan här. Tog ett par ögonblick innan jag kopplade att hon menade skolan bredvid läkarstationen. Hon trodde att jag var 16-17 år 😂
Visa bifogad fil 39552

Aaw, hade också kunnat gissa på det. Men visst är det väl skönt att se ung ut? När jag handlar på Systemet ser de bra skeptiska ut asså XD samma med busschaufförer...

Jag fyller snart 33.
 
Jag poppar in här typ en gång om år och tänker varje gång att jag ska bli bättre på att ta selfies och visa upp mig, men det går lite knackigt. Här är en nytagen selfie, faktiskt typ den enda jag tagit på hela året. Håll till godo, kan dröja år och dar innan ni får någon ny bild :angel:

47E2A032-0AEF-4171-B867-CC5E447545D5.JPG
 
Jag poppar in här typ en gång om år och tänker varje gång att jag ska bli bättre på att ta selfies och visa upp mig, men det går lite knackigt. Här är en nytagen selfie, faktiskt typ den enda jag tagit på hela året. Håll till godo, kan dröja år och dar innan ni får någon ny bild :angel:

Visa bifogad fil 39719
Så himla snygg! Vill också vara rödhårig men utväxten är ju inte att leka med. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 302
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 615
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 780
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp