Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fredagskväll. Komatrött. Jobbar dessutom hela helgen också. Och för supermätt. Men nöjd och glad ändå.

20191115_202201.jpg
 
Eventuell utväxt döljer man lätt med en basker ;) Skämt åsido så räknade jag ut att jag lägger ca 10.000 varje år på frisörkostnader sedan jag blev rödhårig. Aldrig ångrat det en sekund :D
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Jag är uppriktigt nyfiken. Kostar det verkligen så mycket per månad med en top-up? // färgar alltid hemma. :D
 
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Jag är uppriktigt nyfiken. Kostar det verkligen så mycket per månad med en top-up? // färgar alltid hemma. :D
Det är rätt dyrt att gå till frisören även om man bara färgar utväxten. :p
 
Eventuell utväxt döljer man lätt med en basker ;) Skämt åsido så räknade jag ut att jag lägger ca 10.000 varje år på frisörkostnader sedan jag blev rödhårig. Aldrig ångrat det en sekund :D

Är det som gör att jag inte orkar. Pallar inte att gå till frisören titt som tätt. :p
 
Du är så himla fin! Men hur lägger man nästan tusen kronor i månaden på hårfärg?
Jag är uppriktigt nyfiken. Kostar det verkligen så mycket per månad med en top-up? // färgar alltid hemma. :D

Jag går på salong och har vansinnigt mycket hår, mer än det ser ut, så det går åt en del färg. Räknade också med att jag klipper mig då och då. :)
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Det är rätt dyrt att gå till frisören även om man bara färgar utväxten. :p

Inser att jag är rätt clueless. :D Jag gick till frisören för första gången på typ sex år i somras och det kostade £20 för en trim. Kan tänka mig att en rotfärgning går på £30-£40... fast utan klipp.. så ja, jo, efter lite eftertanke och växlingskurs är det kanske rimligt egentligen.
Jag fick lite hicka bara!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 434
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 803
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 639
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 655
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp