Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ju en kvällsdrink på ett ställe som såg ut som en lönnkrog från 20-talet (jag kände ett plötsligt behov av en klänning med 20-talsstuk):

72251786_188239385549617_4103809282300951208_n.jpg
 
Så himla snygg! Vill också vara rödhårig men utväxten är ju inte att leka med. :p
Eller så drar man nytta av utväxten och ser till att den blir en del av helheten. Tycker själv att min utväxt är cool, blir liksom mörkt närmast huvudet, även om utväxten inte är blekt kan jag färga den så det blir röda nyanser i det och sen när nästa utväxt kommer så blir det lite som en toning mellan det illröda, till det mörkare och slutligen utväxt. :p

Foto 2019-11-18 20 49 08.jpg
 
Eller så drar man nytta av utväxten och ser till att den blir en del av helheten. Tycker själv att min utväxt är cool, blir liksom mörkt närmast huvudet, även om utväxten inte är blekt kan jag färga den så det blir röda nyanser i det och sen när nästa utväxt kommer så blir det lite som en toning mellan det illröda, till det mörkare och slutligen utväxt. :p

Visa bifogad fil 39972
Jag ser flintskallig ut om jag har utväxt och rött hår. :p
 
Tvivlar jag på. ;)
Va har du för original hårfärg?
Själv är jag mörk blond, även känt som svenskt blont och ökänt som råttfärgat. 😂😂😂

Det gör jag med. Tonto och jag avhandlade det här om dagen i någon tråd.
Jag är ljusare rödblond. När jag får utväxt ser jag ut som Gollums rödhåriga syrra. Rejält flintis.

Börjar jag bli för lik min morfar är det dags att färga fransar och bryn. 😂
 
Det gör jag med. Tonto och jag avhandlade det här om dagen i någon tråd.
Jag är ljusare rödblond. När jag får utväxt ser jag ut som Gollums rödhåriga syrra. Rejält flintis.

Börjar jag bli för lik min morfar är det dags att färga fransar och bryn. 😂
Fast jag vet ju att jag gör det. Jag har varit rödhårig och tycker inte om när det blir utväxt.

Men om ni vill ha det så får ni ta en färg som går igen i er utväxt, så det problemet inte uppstår. Dvs man gör det bästa av sin enskilda situation, om man nu inte vill färga utväxt ofta vill säga, annars är det bara att köra på. 😅
 
Jag körde med röd lugg och varannan gång svart och varannan gång rött i resten av håret så det blev rödbrunt med röda rötter ena gången och kolsvart andra gången men har tyvärr ingen bild när det var svart. Det tyckte jag var rätt häftigt
BE70099A-BAEB-44FD-8619-FB51435210DB.jpeg
 
Men om ni vill ha det så får ni ta en färg som går igen i er utväxt, så det problemet inte uppstår. Dvs man gör det bästa av sin enskilda situation, om man nu inte vill färga utväxt ofta vill säga, annars är det bara att köra på. 😅

Det spelar ingen roll vilken röd färg jag har. Jag ser flintskallig ut för att det är en stor kontrast till min naturliga hårfärg, det ser inte bra ut. Det tar liksom 1-2 veckor innan jag har en tydlig utväxt. Fattar inte varför jag måste förklara att det inte fungerar? Räcker det inte med att jag säger det? :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 314
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 780
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp