Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
E2D07FB9-75A0-4DB8-BAEA-B8DB9279C750.jpeg
 
Jag låg till sängs hemma i en vecka o käkade ketogan.
Titthåls operation och 3 dagar antibiotika och vanliga värktabletter. Tog jag ketogan så åkte allt jag hade ätit upp igen . lite små hugg/stramar nu. men jag jobbar i min egna takt . polerar inga bilar just nu, lyssnar på vad kroppen säger .Lyfta saker kan jag glömma just nu :cautious: :meh: .De har jag grabbarna till på jobbet:D
 
Titthåls operation och 3 dagar antibiotika och vanliga värktabletter. Tog jag ketogan så åkte allt jag hade ätit upp igen . lite små hugg/stramar nu. men jag jobbar i min egna takt . polerar inga bilar just nu, lyssnar på vad kroppen säger .Lyfta saker kan jag glömma just nu :cautious: :meh: .De har jag grabbarna till på jobbet:D
Det var stor operation på mig, hade fullt utvecklad bukhinneoperation, fick skräck i årtionden.
 
Yep! Först 16 våningar och så trappa upp till 17. Men de som bor längst ner bor på våning 4. På våning 1 och 2 är det galleria (ligger mitt i centrum här) och på våning 3 är det lite annat. Ändå skaplig utsikt från fönstren där högst upp :p Det är små fönster i trapphuset, så jag tittar ut varje gång jag ska gå ner där bara för att se utsikten. En gång satte jag mobilen mot väggen och fotograferade ner inne i trapphuset, det är spiraltrappor som inte går hela vägen in till väggen. Det räckte för att jag skulle bli illamående. Tänker INTE titta ner bredvid trappan när jag är högst upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 821
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 661
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 655
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp