Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@TheRedLightning Här är en bild där man ser håret bättre, den andra var ju tagen för att visa tatueringarna egentligen :)
1 ny.jpg
 
3 mm på sidorna och i nacken och 13 uppepå, allt med maskin :) Så jäkla skönt är det, och snyggt tycker jag! Lite kallt nu på vintern bara :rofl:
Aaaah, jag provade själv 3 mm härom veckan. Känns som det blir så strävt å vasst hårstråna.
Funderar på att snagga av sidorna till våren när solen tar lite, men ej bestämt mig än velar fortfarande.
Hur tycker du håret känns? 😇
 
Aaaah, jag provade själv 3 mm härom veckan. Känns som det blir så strävt å vasst hårstråna.
Funderar på att snagga av sidorna till våren när solen tar lite, men ej bestämt mig än velar fortfarande.
Hur tycker du håret känns? 😇
Jag tar alltid 3mm i nacken och det är lite strävt första dagen om man drar uppåt/mothårs. Sen efter ett par dagar har det ju växt så det är mjukt igen.
 
Aaaah, jag provade själv 3 mm härom veckan. Känns som det blir så strävt å vasst hårstråna.
Funderar på att snagga av sidorna till våren när solen tar lite, men ej bestämt mig än velar fortfarande.
Hur tycker du håret känns? 😇
Jag hade helt rakat ett tag när jag bodde i Indien. Bara första natten var jobbig, då fastnade huvudet i myggnätet. Som kardborreband!
Första millimetrarna sitter mössan fast lite extra, men där vid 3-4mm någonting började det bli mjukt.
 
Aaaah, jag provade själv 3 mm härom veckan. Känns som det blir så strävt å vasst hårstråna.
Funderar på att snagga av sidorna till våren när solen tar lite, men ej bestämt mig än velar fortfarande.
Hur tycker du håret känns? 😇

Jag tror mitt hår är väldigt mjukt från början, så jag upplever inte att det blir strävt. Men jag håller med om att det är lite kardborrekänsla när man ska ha mössa på sig (nacken och sidorna, uppepå är det ju längre) :D

Allt mitt hår ligger ju också ner hela tiden, har nån av er tänkt på det att man ser vissa med kort hår när allt står rätt ut! Och dessutom verkar kunna bli långt som fasen och fortfarande göra så?!
Mitt ligger iaf ner hela tiden, och det är ju skönt så man slipper bli en monchichi efter ett tag :rofl:
 
Jag tar alltid 3mm i nacken och det är lite strävt första dagen om man drar uppåt/mothårs. Sen efter ett par dagar har det ju växt så det är mjukt igen.
Mitt är fortfarande strävt om man drar uppåt, då har det snart gått en vecka sen jag gjorde det.
Jag hade helt rakat ett tag när jag bodde i Indien. Bara första natten var jobbig, då fastnade huvudet i myggnätet. Som kardborreband!
Första millimetrarna sitter mössan fast lite extra, men där vid 3-4mm någonting började det bli mjukt.
Har funderat på att helraka sidorna i April någon gång, så det hinner växa ut till sommaren.
Jag tror mitt hår är väldigt mjukt från början, så jag upplever inte att det blir strävt. Men jag håller med om att det är lite kardborrekänsla när man ska ha mössa på sig (nacken och sidorna, uppepå är det ju längre) :D

Allt mitt hår ligger ju också ner hela tiden, har nån av er tänkt på det att man ser vissa med kort hår när allt står rätt ut! Och dessutom verkar kunna bli långt som fasen och fortfarande göra så?!
Mitt ligger iaf ner hela tiden, och det är ju skönt så man slipper bli en monchichi efter ett tag :rofl:
Kardeborrebandskänslan har jag inte upplevt, men å andra sidan har ju kvar väldigt mycket hår på toppen av huvudet förvisso, kansek är därför. :p

Ja, det har jag också sett, mina strån lägger sig också, i och för sig nu beror det väl på att jag har mössa, men det gjorde likadant i somras också. 🤔
 
Så fint! :heart
Det är någonting sådant där jag skulle vilja ha fast med typ fyra eller fem nyanser till. :D Skulle gärna ta vågorna också!
Nästa gång ska jag ha ljusare runt ansiktet och denna el liknande i topparna :) Jag älskar Directions Wisteria, men den funkar inte i mitt hår 😪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 422
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 791
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 626
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 655
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp