Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Selfie med bästishästis ❤️
IMG_20200528_122230.jpg
 
Va roligt att höra lite om henne! Lennart som äger henne är pensionär men han o hans fru har haft flera araber och vissa är vad jag vet köpta från Polen (han tycker jag ska ha en)
Vi har ju en till Epona och hon är 29 år 🙂
Så fin! Får mig att tänka på en arab jag red för många år sedan, Wänelitza. Världens snällaste ❤ Har alltid råkat trivas extremt bra med just araber, trots att jag innan jag träffade min första tänkte att de bara var nervösa och taniga :angel:
 
Så fin! Får mig att tänka på en arab jag red för många år sedan, Wänelitza. Världens snällaste ❤ Har alltid råkat trivas extremt bra med just araber, trots att jag innan jag träffade min första tänkte att de bara var nervösa och taniga :angel:

Så tänkte jag med först men min bästa medryttar häst var arab. Hon finns inte längre🙁 Så himla rolig häst! Full fart ute i skogen, på fält, barbacka 😍
(Finns det en arabtråd?)
 
Japp, flera från Polen. Deras hingst Satyryk var jättetrevlig om än inte av en showtyp.

Epona är också gammelpolsk utan Palas
:heart

och @Nepenthe tror kanske att jag också har träffat den här Epona, kan hon ha bott i Vimmerbytrakten (Småland) för en sisådär 18 år sedan? 🤔
Gjorde praktik i ett stall med en hel hög med gammalpolska araber under gymnasietiden (hade nästan glömt bort det 😆)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 431
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 801
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 634
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 655
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp