Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som ett ytterligare steg i min självacceptans av min kropp som jag hatat hela mitt liv så känner jag bara att jag vill säga, Fuck you till alla som mobbade mig för min kropp i skolan och till folk som sagt till mig att jag måste äta mer för att få former. This gollum grew up hot.
giphy.gif

Klänningen är fantastisk! Har du sytt den själv? (Fått för mig att du syr en del av dina egna kläder?)
 
Hej jag vill fota henne för hon har ett bra utseende. Inget annat. Sen är hon snygg. Så jag får inte säga det

Känner du dig nästan lite kränkt nu? Borde tjejerna kanske vara lite tacksamma för din uppskattning här på forumet?
Newsflash: Jag har sagt det förr men säger det igen. Detta är inte ett grooming-forum för gubbar att skriva sliskiga kommentarer och försöka få till dejter med tjejer. En bra hint kan också vara att din första kommentar helt ignorerades. Att då klampa vidare med kommentarer och gif-ar i stil med ”omg that’s hot” osv är helt skevt.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 242
Senast: grodan21
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 604
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 769
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp