Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
7E3BD92D-AA78-4A52-862F-5735CCA5B51B.jpeg

Solar lite utanför stugan, solen riktigt brände! ☀️
 
Va e de som drar är det någon typ av skärm eller hur funkar det? 😮
Det är som en vajer som drar det snöret man håller i, och någon som sitter med en manick och styr hastigheten :) Skitsmart, behövs ingen båt! Men det blir ju bara fram och tillbaka liksom. Testat två gånger nu, tycker det funkar jättebra! Och vill man avancera finns ju hopp och annat skoj att träna på:p
 
Det är som en vajer som drar det snöret man håller i, och någon som sitter med en manick och styr hastigheten :) Skitsmart, behövs ingen båt! Men det blir ju bara fram och tillbaka liksom. Testat två gånger nu, tycker det funkar jättebra! Och vill man avancera finns ju hopp och annat skoj att träna på:p

Och jag trodde det var kite!
 
Det är som en vajer som drar det snöret man håller i, och någon som sitter med en manick och styr hastigheten :) Skitsmart, behövs ingen båt! Men det blir ju bara fram och tillbaka liksom. Testat två gånger nu, tycker det funkar jättebra! Och vill man avancera finns ju hopp och annat skoj att träna på:p
Ah, låter lite som de har på Skara sommarland där man kan åka vattenskidor. Lite spännande är det, är det en wakeboard då åker på eller är det något annat?
 
Det är wakeboard! I ån som går genom min stad, tror det finns liknande i Malmö (har inte varit på Skara sommarland, kanske samma där)!
Var längesen jag var på Skara sommarland så det kan ha hänt att det ändrat, men minns att de va nån vajer som gick i en rund slinga man kunde åka efter, liknande liftvajer när man åker skidor och ska upp för backen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 361
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 701
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 444
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 652
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp