Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Från brorsans bröllop i somras! 😊

Bröllop2.jpg
 
Håller med. Den ovan var jättefin, på den där är det väldigt märkligt ljus. Som ett dåligt filter på insta.
Ja, jag tycker det! Det bästa med min klänning (enligt mig då) är den unika färgen, den är verkligen sådär knalligt himmelsblå och det var den huvudsakliga anledningen till att jag köpte den, så jag blev lite ledsen att han har redigerat bort det på sina bilder.
 
Ja det håller jag med om, tycker bilden i inlägget ovan såg bättre ut färgmässigt. Vet inte om den fotografen var ute efter någon form av "vintage" redigering kanske?
Ja, jag får också den känslan. Märkligt, eftersom det inte alls var något sådant tema på bröllopet som sådant. Brudparet åkte förvisso i min morbrors gamla 50-talsbil, och där blev det väldigt fint med den "färgskalan" så att säga, men på en del andra bilder förstör det bara lite tycker jag. Vet att brudparet själv skulle ha en diskussion med honom gällande redigeringen, så de kanske får ordning på det då!
 
Ja, jag får också den känslan. Märkligt, eftersom det inte alls var något sådant tema på bröllopet som sådant. Brudparet åkte förvisso i min morbrors gamla 50-talsbil, och där blev det väldigt fint med den "färgskalan" så att säga, men på en del andra bilder förstör det bara lite tycker jag. Vet att brudparet själv skulle ha en diskussion med honom gällande redigeringen, så de kanske får ordning på det då!
Ah, kanske blivit ett missförstånd då någonstans. Oavsett redigering fina motiv åtminstone. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 000
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 575
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 766
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp