Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20191013_214734_872.jpg
 
Klädseln som är så ful att kollegorna skrattar åt mig:
IMG_20191014_181932_849.jpg

Allt är för stort och inget passar ihop. Med moppehjälm och vinterhandskar blir outfiten komplett! (När jag sedan kom till springportar tog jag av mig så att jag bara hade shorts + t-shirt. Det ser inte lika galet ut)
 
Klädseln som är så ful att kollegorna skrattar åt mig:
Visa bifogad fil 38033
Allt är för stort och inget passar ihop. Med moppehjälm och vinterhandskar blir outfiten komplett! (När jag sedan kom till springportar tog jag av mig så att jag bara hade shorts + t-shirt. Det ser inte lika galet ut)
Jag ser inte vad det är som är konstigt? Att du har regnjacka och shorts?
 
Enkelt... Enkelt! Vänta du tills du suttit där och frusit i timmar, du har inte sett ett liv, det går inte tända en brasa för veden är för blöt och hunden står på grannmarken och skäller olovliga älgar:arghh: det är inte enkelt att uppbringa sådant tålamod!

mvh,
Sitter inte på pass om jag inte blir tvingad

Nä händer inget är det rätt tråkigt efter en stund men jag njuter av lugnet i skogen tills jag fryser :p Har iallafall fått sett tre älgar idag, så lite puls har man fått iallafall:up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
8 115
Senast: grodan21
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 593
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 768
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp